szerda, február 05, 2014

Diétázzunk - 15.nap Citromos rozmaringos sült csirke

Nagyjabol mar bevesodott az ember fejebe, hogyan is mukodik ez a dieta, nem farasztok senkit azzal, hogy leirom a napi menut, inkabb megosztom a mai ebedunket, ami sult csirke volt, citrommal es rozmaringgal toltve.
A tvben lattam, gondoltam kiprobalom, elvegre szeretjuk a nemtorodom kajakat. Vagyis mindent bele es hadd alakuljon maganak. Ez is olyan. A csirket atmassziroztam belulrol soval es borssal elkevert olivaolajjal, megtoltottem 2 citrommal, amit negy cikkbe vagtam, es 1 nagyon hosszu rozmaringaggal. Kivulrol is atmassziroztam az olajjal es sutobe toltam, megpedig egy tepsire helyezett racsra fektetve. Igy a zsiradek kicsopogott belole. A sutot elomelegitettem 200 C°-osra, legkeveresesen, mert kozben a kenyer is a sutobe kerult, es igy sutottem kb 45-50 percig, majd megforditottam, igy a mellehusaba is folyt a ledus citromos lebol. Igy kb 20 percig maradt a sutoben, majd ujra visszaforditottam, es a meg meleg, de kikapcsolt sutoben hagytam pihenni. Ezutan talaltam, ismet mangold levelekkel, amiket ugy, mintha spenot lenne, keves vizen megparoltam.
Nagyon izletes, egyaltalan nem szaraz csirket ettunk igy.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése