szombat, február 01, 2014

Dietazzunk - 12.nap Quiche sult paprikaval, brokkolival es sutotok kremmel

Uj napra ebredtunk. En nem tudom, otthon milyen ido van, de itt napok ota zuhog. Sotet es hideg, nyirkos ido van. Kinek nem lenne kedve ilyenkor edesseget enni, es forro csokit iszogatni???
De folytassuk inkabb a fogyokurat, hisz 11 napig olyan ugyesek voltunk, miert lepnenk most felre. Bar meg kell valljam, hogy a tegnapi pizza elegge felbolygatta az ejszakam. Nem talaltam a helyem, forogtam egesz ejjel, idegesitett a pizsi, a meleg, ami nem a radiatorbol jott, es ma reggel faradtan es nyugosen ebredtem. Sajnos keson vegeztem a vendegemmel - tenyleg, elarulom, kit gyurtam tegnap. Egy nagyon ugyes es eleg hires break tancost, aki cirkuszokban is fellep egy szammal. Megmutatta a kis promovideojat, es leesett az allam. Ugyan csak a hatat kellett gyurni, de igy is 21.00 volt, hogy vegeztunk. Mire a pizzahoz ultunk, mar 21.30 volt. Ez lehetett az oka az ejszakai nyugnek. Ne egyen senki ilyen keson, egy het munkaja mehet karba altala.
:)
Ma ujabb sutotokos etket hoztam, tudom, kezdek mar unalmas lenni, de nem talaltam egyszeruen kis darabokat a boltban. Lassan vege a szezonnak, nem nagyon lehet mar valogatni. Megvettem a legkisebb peldanyt, es a mai utan is maradt meg a hutoben belole. Holnap ezert egy kalacsot fogok csinalni a szerelmemnek, az otlet kesz, a receptet holnap hozom.

12. nap
Reggeli: 1 szelet barnakenyer 40 g kremsajttal (philadelphia) 1 kave vagy capuccino keves cukorral, 2 mandarin
Tizorai: 1 gyumolcsjoghurt
Ebed: Quiche sult paprikaval, brokkolival, porehagymaval, sutotokos sajtkremmel, 1 kave

Vettem 1 csomag leveles tesztat hozza, es hasznositottam mindazt, ami a napok soran megmaradt a dietank soran: sult paprika, fott brokkoli, 1 nyers porehagyma, amit a tesztaval belelt tepsibe sorakoztattam, a kremhez pedig botmixerrel osszeturmixoltam 120-150 g sult sutotokot, 1 adag philadelphia sajttal, annyi meleg tejjel, amitol kremesse valt, izesitettem himalajai soval, frissen orolt borssal. Hozzaontottem a paprikak alol felvett paprikas olajat, illetve adtam hozza keves olivaolajat is. Ezzel leontottem a zoldseges alapot, ravagram nehany parmezan szirmot, es 180 C°-os sutoben kb 40 perc alatt keszre sutottem. Mikor a sajt kezd megbarnulni a tetejen, keszen is vagyunk. Frissen reszelt parmezannal talaltam. 


Uzsonna: 20 g parmezan, 1 alma
Vacsora: 1 nagy tanyer zoldsegleves, 1 szelet barnakenyer, boseges reszelt parmezan bele, keves olajjal megcsorgatva,
Lefekves elott 1 nagy pohar sovany tej



A zoldsegleves Olaszorszagban egy fogalom. Romaban talalkoztam vele eloszor, ott telen mas format oltott, mint ami ma a mi asztalunkra kerult. A sima zoldsegleves itt sok friss zoldsegbol keszul, mint: repa, sutotok, zoldbab, krumpli, cukkini, hagyma, porehagyma, mangold, babfelek, brokkoli, karfiol, feheritozeller. Ezt aztan tanyerba szedik, boven reszelnek ra parmezant, megcsorgatjak olivaolajjal, borsot orolnek ra, es igy fogyasztjak. 
Ez telen fel van turbozva. Hogy hogyan, az majd legkozelebb!!!
;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése