hétfő, február 03, 2014

Dietazzunk - 13 - 14.nap Sult kolbasz salataval

Tegnap nem keszult fogyokuras bejegyzes, mert egy szuletesnapi ebedre voltunk hivatalosak, vacsorara pedig ugyanazt a zoldseglevest ettuk, mint szombaton este, es ket masik dologgal volt elfoglalva: egy kedves bloggerina feltette a varazsalatos kerdest a kukoricadaraval kapcsolatosan: nem tul kaloriadus, es szenhidrat gazdag-e ez az etel egy fogyokurahoz, igy alkalmat adott, hogy kicsit kereskedjek az ugyben, es megszuletett a polentas bejegyzes, ami szerintem nagyon hasznos. Illetve paromnak keszult reggelire egy sutotokos crostata, ami egesz jol sikerult. Ezzel dolgoztam.

A fogyokura, amit csinalok a het egy napjan megengedi a torvenyektol valo elterest, persze ez nem azt jelenti, hogy lehet dozsolni. Megengedett vendegsegbe menni, es nem kulon menut kerni, hanem megkostolni, amivel megkinalnak bennunket, betartva annyit, hogy tesztabol nem eszunk sokat, epp annyit, mint amekkora az oklunk, es hust salataval, ha lehetseges. Edesseget vagy gyumolcsot ehetunk. Ha az edesseg mellett dontunk, ami nalam egyertelmu volt, igyekezzunk keveset enni, epp csak egy evokanalnyit.
Ez tortent tegnap. Volt lasagne raguval, kicsi szeletet kaptam, es volt toltott facan, amibol szinten egy kis darabot kertem. Nem gyumolcsot ettem, nyilvan, hanem egy nagyon finom panna cottat, de annyira mini volt a porciom, hogy eszre sem vettem. :)
A vacsoran sporoltam, de betartva az uzsonnat es a lefekves elotti tejivas sem maradt el.
Ma visszatertunk a normalis kerekvagasba.


14.nap
Reggeli: 1 szelet barnakenyer 20 g philadelphiaval (kremsajttal), 2 mandarin, 2 szem dio, 1 kave vagy capuccino keves cukorral vagy mezzel
Tizorai: 1 gyumolcsjoghurt
Ebed: Sult kolbasz salataval, 1 szelet barnakenyer, 1 mandarin, 1 kave keves cukorral vagy mezzel

Hozzavalok: 320 g sutnivalo kolbasz (az olasz annyiban kulonbozik a magyartol, hogy nem tartalmaz fokhagymat es pirospaprikat), keves feherbor

Egy nem tapado serpenyobe helyezzuk a kolbaszokat, es lassu tuzon, fedo alatt elkezdjuk fozni oket, anelkul, hogy barminemu zsiradekot hozzaadnank. Mikor szint kapott, megforditjuk, es a masik oldalon is megbarnitjuk. Ezen a ponton keves feherbort ontunk ala, es tovabb fozzuk, fedo alatt, mig teljesen meg nem fott, ez kb 20 perc alatt kovetkezik be!
Friss salataval talaljuk, amit ma nem olajjal izesitettem, hanem csak frissen orolt borssal es szoja szosszal, mert a kolbaszok eleg zsiradekot tartalmaznak.




Uzsonna: 20 g parmezan, 1 mandarin
Vacsora: Hagymas rantotta 2 tojasbol nekem, 3 tojasbol Daninak
Lefekves elott pedig megiszunk egy nagy pohar sovany tejet



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése