szerda, február 05, 2014

Aszalt paradicsomos vaj

Molnar Agnes (eredeti recept itt) baratnomtol inspiralodtam ehhez a vajhoz, ami azonnal megfogott. Szep volt, es inycsiklando, raadasul fincsi aszalt paradicsomokkal keszult. Az ove sokkal sokkal vilagosabbra sikeredett, ebbol azt szurtem le, hogy vagy tulzasokba estem a paradicsomokat illetoen, vagy a teavaj helyett hasznalt ghee vaj volt a ludas, nem tudom, de az ize igy is tokeletes.
Egy gyors reggeli elkeszites, es reggelire mar ment is a bendobe!
Muszaj volt hozza friss kenyeret is alkotni. Ami a legviccesebb es legszebb, hogy egy vendegem hetfon pont akkor tevedt be hozzank, mikor kisult a kenyer, es isteni illatok szallingoztak a lakasban. Ki is talalta, hogy minden heten eljon massziroztatni, es pluszban ad nekem penzt, de ezert akar 4 kis kenyerket, mezet, vajat, vagy amit epp alkotok. Nekem tetszik az otlet. Szegeny fiu egyedul el, anyukaja messze, rengeteget dolgozik, es nagy kenyerbolond. Azt mondja, o ezen elne, mindig! Szoval ha en benne vagyok ebben a bizniszben, o boldogan jon hozzam, gyogyulni, es vasarolni. :)
Nos, en elkeszitem neki a kenyerkeket, ha elviszi, jo, ha nem, maradnak itthon!
:)
Ebbol a vajbol is fog kapni, mert biztos vagyok benne, hogy izleni fog neki!

Hozzavalok:
125 g ghee vaj
5 db aszalt es olajban azo paradicsom
keves capribogyo
5 evokanal olaj a parik alol
Az eredeti recept, mint latjuk, a szaritott paradicsomot evokanalban meri, en ezt ugy forditottam az en nyelvemre, hogy az ek-t db-re forditotam, es ment is egy talba. Ehhez hozzakanalaztam az olajat, amiben azott, illetve kihalasztam a benne uszkalo kapribogyokat is, majd hozzaadtam 125 g ghee vajat, es botmixerrel kremesre dolgoztam.

Nagyon finom, nagyon egyszeru! Nem eloszor es nem is utoljara keszult ilyen ebben a hazban!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése