csütörtök, február 27, 2014

Az elet szep - Berserkkel!

Amiota a blogon tobb idot toltok, es nem aggodom az elet kerdesei miatt, es amiota kicsit jobban odafigyelek a lelkem etetesere is, az elet meg szebbe valt, mint azelott. 
Vegre a helyere kerultek a dolgok.
Annyi jo dolog bevonzodott az eletembe, hogy halat kell adjak erte mindenkinek. 
Mindenkinek aki szeret, es aki errol ertesit. Barhogy. Eleg egy kedves megjegyzes, egy mosoly, egy uzenet.
A munkamban egyre nagyobb elismerest kapok, es ez a blogomra is igaz. Felkerest kaptam egy fozotanfolyam vezetesere is. Ezt nagyon sokra ertekelem. Nagyon szivesen megyek is, az idoket es tennivalokat kell megfeleloen osszehangolni, es ezt is megoldjuk.
A fiaim, akik az amerikai football csapatot alkotjak, egyre jobban megismernek, es egyre nagyobb lelkesedessel vesznek korul. Meg kellett ismerjenek, es el kellett fogadjanak. A turelem ezalkalommal is hasznosnak bizonyult.
Az edzo engem valasztott ki, ok pedig biztak az edzojukben, es megturtek. De valoszinu nem neztek ki belolem ezt az erot. Am az elso merkozes alatt keszenletben voltam, elotte melegitettem az izmokat, utana lazitottam, es tessek, ozonlenek. Elneveztek aranykeznek! Ma egyikuk itt volt nalam, azt mondja, o sok helyre eljart kuraltatni magat, de ilyen ellatasban, mint nalam, meg sehol nem reszesult, igy biztos vegre abban, hogy a legjobbat kaptak! Milyen edesek!!!
Orom ez nekem. Ezert erdemes elni!


Ok lennenek a fiaim!
Szoritok nekik, hogy eletuk elso bajnoksagan jo eredmennyel zarjanak, ami nem feltetlenul jelenti az aranykupat. Annyit kivanok nekik, hogy legyenek buszkek sajat magukra, ismertessek meg magukat az ellenfelekkel, es erezzek at, hogyan is kell egyutt a kozos celert harcolni. Elvegre egy honapja jatszik egyutt ez a sok fiu, es olyan energia van a tagok kozott, amiert sok jatekos jol fizeto poziciojat hagyta ott egy masik csapatban.
Ez mar valami!

Kivanok nagyon sok sikert magunknak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése