péntek, február 07, 2014

Spenotos ricottas dios teszta

Ma mindenkepp pastara vagytam, nem akartam hust enni, a fogyas megy rendesen, alakul szepen a testem. Ma gyonyoruen sutott a nap, igazi tavasz volt, tele voltam energiaval es eleterovel, egy regen latott baratnommel is beszelgettem egy jot, amivel a nap elso resze szepen el is ment, reggeliztunk egyet amolyan olaszos modra, majd bevasaroltam, hazajottem, es egett a kezem alatt a munka. Keszultek magvakbol golyok, begyurva all a pizzateszta, amibol ketfele dolog fog keszulni (MEGLEPETES) es elerkeztem az 13:00 orahoz, gyorsan kellett ebedet foznom, mert 14:00-re mentem dolgozni. Igy tettem fel gyorsan a vizet fozni, es keszult el ez a finom ebed, aminek az alapja az egyik vendegemtol kapott falusi juhsajt! Nagyon finom!!!

Hozzavalok:
80 g penne teszta
2 marek friss spenot
1 szedokanalnyi ricotta (juhturo)
nehany szem dio
reszelt parmezan

Ha a vizunk felfott, sozzuk, beledobjuk a tesztat, 8 perc fozesi ido utan hozzadobjuk a a spenotot, es meg ket percig fozzuk. Leszurjuk, gyors mozdulatokkal visszaontjuk a labasba, mindezt azert, hogy keves viz is maradjon a teszta alatt, beletesszuk a ricottat, belemorzsoljuk a diot, es osszeforgatjuk. Rareszeljuk a parmezant is, ettol kicsit kremes lesz, es talalhato is. Talalaskor reszelunk ra meg parmezant, es fogyaszthatjuk is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése