hétfő, november 04, 2013

Varganyas carbonara teszta

Egy hirtelen kitalalt verzioja ez a carbonaranak. Volt itthon egy keves szaritott rokagomba, uj receptet akartam, es nem rizsbol hanem tesztabol, igy szuletett meg ez a tesztaetel. 

Hozzavalok:
1 csomag fustolt bacon kockak
4-5 szelet szaritott varganya
200 g teszta (2 fore)
Boseges reszelt parmezan

A tesztat forrasban levo sos vizben feltettem fozni. A varganyat felontottem annyi forrasban levo vizzel, ami epp ellepte, es hagytam allni a vizben. Ezalatt serpenyoben megpiritottam a baconkockakat. Azutan, hogy a gomba megpuhult, ahelyett, hogy leontottem volna rola a vizet, turmixoltam. Ez lett a tesztaszoszom alapja. A tesztat leszurtem, es visszaontottem a labasaba, hozzaadtam a gombas szoszt, a megpiritott bacont, es boven megszortam parmezansajttal, hogy jo kremes legyen a vegeredmeny.
Reszelt sajttal talaltam!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése