szombat, november 30, 2013

Magyar izek - sult sertes sutotokos krumplipurevel es vorosboros parolt kaposztaval

Kozeleg a hazautazas idopontja, egyre tobbet jar magyar otthonom a fejemben, mely ezen idoszakban a finomabbnal finomabb, es gazdagabbnal gazdagabb etelekkel var bennunket. Ma a piacon megpillantottam a kedvenc nenikemnel voroskaposzta fejeket, es azonnal megvolt az otlet. Parolt voroskaposzta, sutotokkel gazdagitott krumplipure, es sult hus.
Mar a piacon osszeszaladt a nyal a szamban. Hazajottem, es hagytam a takaritast a francba, kivantam ezt az etelt. Apritottam a voroskaposztat, hogy parolodhasson, komenymaggal, vorosborral, mezzel es barnacukorral. Es sutottem a sutotokot, es pucoltam a krumplit, es tettem fozni. Egett a kezem alatt a munka.
A vegeredmeny pedig egyenlo volt egy kiados boldogsaghormon zuhannyal. Ereztem ujra, hogy otthon vagyok, meg itt is, Olaszorszagban! 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése