szombat, november 30, 2013

Vilag legegyszerubb sutotokkrem levese

Annyian csinalnak kremleveseket, en pedig ma olyan fejfajassal talaltam magam szemben, hogy estere nem akartam nehezet enni, es a leves gondolata igencsak felvillanyozott.
Mivel ma a piacon talaltam voroskaposztat, es sutotokot is a kedvenc nenimnel, megfogant a gondolat az agyamban, hogy csinalhatnek parolt voroskaposztat sutotokos krumplipurevel es grillen sult sertessel. Megsutottem az osszes rendelkezesmre allo sutotokot, gondolvan arra, hogy keszulhet majd belole egy masik finomsag is. Racafolok magamra, ketto is. Ugyanis ma este leves lett az egyik reszebol. Mivel a napokban egyedul vagyok itthon, egy emberre kell adagolnom mindent, es boldogan kijelenthetetem, hogy hetfon elkeszul vegre a sajtos gnocchi sutottokkremmel a maradek szeletekbol.
A leves azonban a fejfajas miatt roppant egyszeruen lett elkeszitve.
Mivel a sutotok mar sult volt, egy kancsoba halmoztam ket kisebb szeletet. Keves tejet melegitettem egy kisebb labasban, mig egy masikban vizet forraltam, amiben aztan elkevertem egy teaskanal fuszerkevereket - husleves gyanant. Ezekkel aztan a sutotokot mixerrel kremesre kevertem. Soztam, borsoztam, reszeltem hozza keves szerecsendiot, majd a kremet feltettem kicsit fozni, hogy tuzforro legyen, es megmelengesse kis lelkem, es testem is.
Hozzaadtam boven reszelt parmezant, es extra szuz olivaolajjal talaltam - magamnak. Becsuletesen ellatta a funkciojat. A melegsegevel megnyugtatta lukteto idegeim, a testem ellazitotta, es bekevel toltotte el testem minden porcikajat.





Egyszeruen imadom!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése