hétfő, március 25, 2013

Sult padlizsan es sult hus

A vasarnap a meg nagyobb henyeles napja, igy fozocskezessel meg kevesebb idot toltunk, mint altalaban, pedig az mar amugy sem tul sok. 


A padlizsan egyik kedvenc gyumolcsom, imadom sutve, leginkabb, de toltve is nagyon finom, vagy tesztanak. Am vasarnap ezek szoba sem johetnek. Hogy ne pepecseljek semmivel, felszeleteltem nehany hosszukas padlizsant, tepsibe rendeztem oket, vizet ontottem alajuk, megsoztam, megborsoztam oket, s olivaolajat csorgattam rajuk. Majd 30-40 perc alatt keszre sutottem oket. Salata helyett ez keszult koretnek. 



A hust pedig egyszeruen csak forro grillsuton, amire elozoleg nagyszemu tengeri sot szortam, megsutottem, mindket oldalan kb 5-5 percig.
Nagyon egyszeru es gyors ebed volt, de egyben nagyon laktato is!


Talan latszodik, hogy a hus szepen atsult. A disznot nem szoktak veresre hagyni az olaszok. Az csak a marhanal meg a baranynal hasznalt elkeszitesi mod. Azonban itt is a rovidebb ideig torteno sutes a mervado. Nem kell szarazra sutni a hust.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése