szerda, március 27, 2013

Paradicsomos ricottás lasagne

Hogy még egyszerűbbe tegyük az életet, s emellett ízletes is legyen, elkészítettem egy nagyon egyszerű lasagnét. 

Nem kell hozzá más, mint:
* paradicsomos alapszósz, amit így készítünk el. Ma két konzervből készült, s hozzáadtam a megmaradt bazsalikomos olajam is, amiben még nyárról eltett bazsalikomlevelek voltak, pár héttel ezelőttig, s nem volt szívem kidobni. Ezért került tehát a mai szószba!
* Ricotta 250 g
* Lasagne tésztalapok
* Reszelt parmezán


Az elkészítés is nagyon egyszerű, körformájú tepsim aljára tettem kis paradicsomszószt, ráfektettem az első lapot, elkentem rajta egy szedőkanál szószt, kiskanállal ráhalmoztam kevés ricottát, megszórtam parmezánnal, s ezt folytattam addig, míg a hozzávalók el nem fogytak. Befejezésül pedig a paradicsomszószra már csak parmezánt tettem. Sütőben 25 perc alatt készre sütöttem. Elfogyott mind.

A végeredmény:






Buon appetito

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése