csütörtök, március 14, 2013

Paradicsomos mozzarellas crostinik

Ma sokat dolgoztam, elkeszult egy ujabb adag ghee vaj, sutottem egy linzertortat, egy radicchios sajtos dios strudelt, dolgoztam, ebedre osszeutottem egy izletes salatat, megcsinaltam egy jo nagy adag paradicsomszoszt, majd megint dolgoztam, es estere ugy gondoltam, jobb lesz felhasznalni az ebedrol megmaradt bagetteket, mert ha megmaradnak, holnapra kokemennye valnak es gyorsan akartam valamit, mert azt hiszem, eleg volt a munkabol! Hosszaban kettevagtam a megmaradt fel bagettet, aztan kisebb darabokra vagtam oket, hogy az en sutombe is beleferjenek. Mindegyikre kentem a paradicsomszoszbol majd ravagtam a mozzarella szeleteket es grillsutoben jol atsutottem, mig a mozzarella fel nem holyagosodott. 
Emlekszem Angliaban a gyerekeknek sokszor kellett ilyet keszitenem, annyira imadtak!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése