hétfő, július 01, 2013

Teszta sziciliai szosszal - maskent

Ma tesztara vagytam, a napok lehultek, kell kis energia, amit a szenhidratokbol meritunk!
S hogy a szokasos paradicsomos verzion tullepjek, kitalaltam ezt a martast.
Ugyan bazsalikom kellene hozza, nekem most rukolam volt itthon, azzal batorkodtam megalkotni!

A szosz nagyon egyszeru, kell hozza egy mixer, es a kovetkezok:
500 g friss paradicsom
par level bazsalikom, ami nalam most rucola lett
2 gerezd fokhagyma
olivaolaj
fenyomag
250 g ricotta

Mig a viz felfo a tesztanak, elkeszitem a szoszt.
A paradicsomokat megtisztitom, es egy talba vagom oket, felvaltva a rucolaval. Beledobom a ket gerezd fokhagymat is, boven meglocsolom olivaolajjal, es beledobok nehany szem fenyomagot is. Pepesse daralom oket.



Ez lesz belole:


Ezutan egy fakanal segitsegevel hozzakeverem a friss ricottat, es a fenyomagvakat.
Ha elkeszult a teszta, leszurom, de kis fozovizet felfogok, mert azzal keverem homogenne a tesztam. A tesztat visszaontom az edenybe, raontom a szoszt, hozzaadok ket kanal fozovizet, jol osszekeverem, par szem friss rucolaval diszitem, es talalhato is!



Annyi megjegyzesem van csak, hogy a fokhagymat nagyon erezni. Aki nem szereti annyira, az inkabb egyet tegyen csak bele! En is legkozelebb leveszem az adagot!!!
Jo etvagyat!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése