csütörtök, június 27, 2013

Nyar izei - eper es mascarpone, az olaszok kedvelt nyari edessege

Nagyon egyszeru egy edesseg, de latom, hogy a leginkabb rendelt az ettermekben, etkezesek utan a cukor potlasara!
Mascarpone, amit a tiramisuhoz is keszitenek, friss gyumolccsel!
En ma eperrel, mert lassan lejar a szezonja. Ma a piacon a kedvenc nenimtol vettem egy kosarkaval, es ma este a tegnaprol megmaradt mascarponebol keszitettem hozza habot.

Nem nehez. Volt 100 g mascarpone sajtom, ehhez 1 tojast 1 evokanal cukorral habosra kevertem, ezutan hozzaadtam a sajtot, majd ezzel jo kremesre kevertem.
Az epret megtisztitottam, felbevagtam, majd retegezve egy talkaba hamoztam oket, tetejere aprora vagott pisztaciat vagtam, es vacsora gyanant ezt fogyasztottam, a tv elott el. Szomoru az elet egyedul, annyira, hogy ilyen dolgokat eszem, a divanyon! Terites nelkul.
De igy is finom!!!


Nyami nyami!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése