szombat, június 01, 2013

Eper igy-ugy (borban cukorban es robiolaval, innivalonak)

Erdekes modon ezek az olaszok meg a gyumolcsot is borral eszik. :)
A legujabb erdekesseg, amit 6 ev utan megtanultam, az az eperhez kapcsolodik. Ok a gyumolcsot ugy eszik, hogy aprora vagjak, majd cukorral meghintik oket, es lelocsoljak vorosborral. Ezt aztan alaposan osszekeverik, es kesz is a finomsag. Figyelem, a vorosbor nem edes, hanem szaraz! 
Furamod azonban igazan nagyszeru a vegeredmeny!!!
Javaslom kiprobalasra!!!



A kedves vendegeim aztan hoztak egy nagy tal epret kedden, amit mar nem birtam frissiben megenni, meg ha vonzott is a boros megoldas, hat csinaltam belole innivalot.
Megpedig a kovetkezokeppen.
Az epreket megmostam, negyfele vagtam, es a mixer poharaba boritottam. Volt itthon egy kocka robiolam, aztan meglocsoltam a barackos sutemeny elkeszitese utan megmaradt keves tejszinnel, es a gorogorszagbol hozott kis kakukkfuves mezzel.
A vegeredmeny a kovetkezo lett:




Finomsagos husito ital!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése