csütörtök, június 13, 2013

Milyen szep nap!!!

Micsoda szep nap volt ez a mai...
Tegnap megkeresett reg nem latott baratnom, hogy ma ebedeljunk egyutt. Orommel mondtam igent. Ma 1kor talalkozo a paromek ettermeben! Megerkezett a nyar es a fulledt olasz levego is. En nehezen turom, ezert az uj forronacim vettem fel, egy toppal. S mikor az utcan, az etterembe menet osszefutottam baratnommel, s leszalltam a cangamrol, egy neni, aki epp arra jart, egy hatalmas bokkal fogadott, s olyan boldogga tett...mert egy masik notol (meg ha 80 fele kozelit is az illeto) kapott bok sokkal de sokkal ertekesebb egy pasietol! Mert nalunk nagyon megy a feltekenykedes es irigykedes. Ezek utan az etteremben csodasat ebedeltunk, napfeny, de az ernyokon atszurve, keves zaj, az is kellemes, pezsgo feher bor, halsalata, friss kenyer, eperhab es kave...kell ettol tobb egy szepseges ebedhez? Jo tarsasag. S az is megvolt. A pincerunk ugy nezett a szemembe minden rendelesnel, hogy majdnem kezdtem felreerteni. Majd kiderult, hogy az etterem vendegei voltunk, egy fillert nem fogadtak el. 
Miutan hazajottem, jott egy reg nem latott vendegem, s most jon is egy darabig, s kideritettuk a problemai okat, s megyunk tovabb, azaz szakemberhez, s remelem csodalatos egyuttmukodes szuletik belole majd. Delutanra a konditerembe kellett mennem,  egy gyurasra, s remeltem, hogy osszetalalkozom egy birkozoval, akirol tudom, hogy gyakran van ugyanaz a terdproblemaja, es mar nagyon remenytelen, fel, hogy abba kell hagynia a karrierjeit, a birkozason kivul az enelkest is, s azt talaltam ki magamban, hogy ingyen es bermentve elvegzem rajta uj tudasom alapjan az osszes lehetseges tesztet, hogy kideritsem problemai okat, s meg akartam hivni magamhoz e celbol. S ki volt ott? Hat ez a fiatalember. Aki mellesleg nagyon vicces is. Igy meg is kerdeztem, mit csinal hetfon 11-kor, azt mondja, nem tudja, de miert kerdem. Mondom, mert meg akarlak hivni magamhoz, ebbol a fent emlitett celbol. Egybol kivancsi lett. Mert mar ezer helyen jart, mindig ellatjak jotanaccsal, de csak helyrehozzak a bajokat, es nem orvosoljak, es ket heten belul ujbol visszaternek a problemai. Szoval nagyon kivancsi lett, azt mondta, barmi programja is legyen, azt eltolja, hogy itt lehessen. Nagyszeruuuuu. S ezek utan azt kerdezte, akarok egy csapatot kizarolagosan en gyurni. Hat hogyne akarnek. Mert o most allit ossze egy amerikai futball csapatot, s ahhoz kellenek en. HURRAAAAAA!!! Ezzel fogok aludni, ez ossze kell jojjon, erzem, hogy en sokat tehetek ertuk, s ok is hamarosan erezni fogjak. Hat nem csodalatos az elet???
Nos, ez utan a rengeteg jo dolog utan munka utan tekerek haza, mikor egy nagyon gyors, nagyon eros auto (tipikus kisvarosi Maserati) kihajt elem egy keresztezodesbol, s beall a masikba, de nem ertheto teljesen, jobbra vagy balra akar-e menni a kedves sofor. Ezert egy masik auto beall melle balra, mert kisse jobbra huzott a nagyautos lelke, s mikor szabadda valt a kanyarodas, merre kanyarodott az erosautos?? Balra, nagyivben, a kisauto megadta neki az elsobbseget, de a soforje, egy aranyos leanyzo, kinezett ram az autobol, s egyertelmu fejbolintassal adta tudtomra, mit gondol a soforrol! Ez nevetest valtott ki belolem. Csudas befejezese ez a mai napnak!!! Imadom az eletet!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése