vasárnap, július 07, 2013

Hajnali koncert a tengerparton - fankkal

A nyar szilvesztere Olaszorszagban juliusban van, amit hivatalosan notte rosa-nak azaz rozsaszin ejjelnek hivnak, amikoris a jonep megbolondul, rozsaszint olt magara, s egesz ejjel bulizik. Igy indult ez el par eve, ugyanis nem tekint nagy multra vissza az unnep. Az iden azonban, sot, mar tavaly is, elhuzodott nehany napig. A nagy ej penteken este volt,  tuzijatekkal es koncertekkel, aztan szombaton es vasarnap is folytatodnak a programok. Nincs mas celja ennek, mint a turizmust kicsit feldobni. Ma (vasarnap) hajnalban, pontosan 6 orakor kezdodott egy koncert a tengerparton. Ezt olyan izgalmasnak tartottam, hogy parommal keltem en is 5kor, rendbeszedtem magam, s nekivagtam a tengerpartnak, hogy odaerjek kezdesre, ugyanis a mi pozicionktol oda eljutni beletelik egy 45 percbe. Mire odaertem, mar ment a muzsikalas, es meglepetesemre rengetegen voltak. De ugy vettem eszre, a szervezok is meglepodtek a nagy erdeklodes lattan, ugyanis nem keszultek fel eleg fankkal! Egy kvartett zenelt, eloadtak komoly es konnyuzenei szamokat is, koztuk egyik kedvencem, a Neruda postasa filmzeneje is felcsendult, illetve volt U2 is, amit itt nem jutu-nak hivnak, hanem udue-nek. Nagyon ugyes fiatalok voltak, kaptak is boven tapsot. Mindekozben szepen lekelt a nap is. En sajnos csak egy elsogeneracios telefonnal voltam megaldva, nem fotomasinaval, de ellottem par kepet igy is. Mennyei hangulat volt. Orulok, hogy nem hagytam ki, elvegre olyan ritkan latok napfelkeltet. El is dontottem, hogy ha legkozelebb lejovok a tengerpartra, meg a heten, vagy a hetvegen, hozom a fotoapparatot, es reggel napfelkeltet fogok fenykepezni, s kozben setalok a kihalt tengerparton.
Szuper erzes!!!
A koncert utan, hazafele menet megalltam egy furdoben, megreggeliztem egy ujsag olvasasa mellett, friss capuccinot es friss briost fogyasztottam. Megfizethetetlen dolgok ezek, amikre aszem mindig emlekezni fogok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése