kedd, július 02, 2013

Nyari szendvics

Ma a piacon jártam a kedvenc nénikémnél és vettem nála friss bazsalikomot, óriási levelűt. Imádom az illatát, egyből vázába is tettem, egészen holnapig, hadd járja át a lakást frissességével! Majd azutan szépen megtisztítom, üvegbe halmozom, lelocsolom extraszűz olivaolajjal, így gondoskodván bazsalikomról ínségesebb időkre is!
Vettem még paradicsomot is, mert olyan napsütöttek voltak, s csalogattak. Aztán vettem friss kenyeret, amit itt só-víz kenyérnek hívnak, az a fajta, régmúlt idők roppanós külsejű- omlós belsejű kenyér ez, nagyon kívánatos.
Ezekből alkottam magamnak reggelire egy szendvicset. Így még a kávét sem kívánom!



Egy fél paradicsomot, mert az egész iszonyatosan nagy volt, apró kockákra vágtam, három óriási bazsalikomlevelet szintén felvágtam, a kettőt összekevertem, sóztam bőven, borsoztam, és olivaolajjal megöntöztem, majd eggyé "gyúrtam" őket.

Vágtam egy emberes szeletet a kenyérből, megraktam a paradicsomos bazsalikommal, és jóízűen megettem.
Egy pohár vörösbor jól járna mellé, de reggelire azt hiszem mégsem a legjobb ötlet. Azonban ha este vacsora előtt kínálnánk ezt vendégeinknek, amolyan étvágygerjesztőnek egy kertben elfogyasztandó étkezés előtt, oda viszont nyugodtan kínálgassuk a bort is!





Jó étvágyat!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése