hétfő, szeptember 21, 2015

Pármai sonkába csomagolt kecskecamambert zöldségkörettel

Mivel az étrendem megváltoztatása nem csak az édességek kizárásáról szólt, hanem egy alapos reformról, új ételeket kellett beiktassak a mindennapokba, a megszokott 15-20 féle, rotációban cserélődő, jól megszokott ízek közé. A tésztákat abszolút kizártam, a húsokat is egy időre, a halak maradhatnának, de azokat csak bedobom a grill alá kevés sóval, borssal, és valami zöldet eszek mellé. A tejtermékek elhagyása csak annyiban nehezíti meg az életem, hogy nem ehetek sajtokat sem, hacsak nem kecskesajtot, kecsketejből készült termékeket. Az egyik alaposabb bevásárlás során akadtam erre a kecskecamambertre, ha így kell írni, és nagyon megtetszett. Kis tubusalakú, szépen lehet szeletelni, a sonka is benne maradt a fogyasztható termékek listájában, és hogy ne nyersen, hanem meleg formában ízletesen étkezzek, egybekötöttem a kettőt, egy-egy szelet pármai sonkába tekertem egy szelet sajtot, forró serpenyőben megpirítottam őket, mindkét oldalukon, majd főtt zöldbabbal fogyasztottam és nagyon elégedett voltam.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése