péntek, augusztus 23, 2013

Lassan vege a nyarnak!

Nyaron nem sokat alkottam, nem voltam otthon, legtobbszor a tengernel toltottem a szabad napjaim, vagy ha otthon is voltam, sos kenyeret es gyumolcsoket ettem. Nem bovitettem a receptgyujtemenyem! De lassan az elet visszater a normalis kerekvagasba, es feltoltodhetek uj elmenyekkel, uj etelekkel. Elvegre egy uj szezon jon, az osz, a maga erdekes zoldsegeivel es gyumolcseivel. Alig hiszem, hogy visszakoltozzunk kis otthonunkba, es nekiallhassak alkotni paromnak! Kitartas!! Hamarosan jovok. Addig is egy kep a nyar legnagyobb esemenyerol!!!



Testverem es sogornom! 
Sok boldogsagot nekik!!!
Legyen hosszu es boldog, eredmenyes es gyerekektol kellemesen zajos boldog kozos eletuk!!!
Szivbol kivanom nekik!

Az alkalomra edesanyank kis mezeskalacs sziveket gyartott nekik, nagyon ugyes volt. Ezt tettek minden teritek melle, ajandekba a meghivottaknak, egy kis uveg felcimkezett mezzel, leven a menyasszony szulei meheszek. Nagyon izleses ajandekok voltak, s minden vendeg nagyon orult nekik!
Ime:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése