vasárnap, október 06, 2013

Villamgyors csokis habkoltemeny

Gorogorszagban ettuk ezt az igen egyszeru, es nem gorog edesseget, aminek a receptjet elkertem, es ma ebed elott meg is csinaltam, hutobe tettem, igy mire vegeztunk a fel sult csirkevel, amit parom keszitett, mar kesz is volt.
Ilyen egyszeru edesseggel meg nem talalkoztam, hacsak nem veszem annak a boltban megvasaroltakat, amiket csak be kell habzsolni, miutan a csomagolastol megszabaditottuk oket.
Ket hozzavaloja van, a tejszin, abbol is 700 ml, es az etcsoki, 300 g.
Kell hozza egy habvero, egy gozfurdo, es egy fakanal :)
A tejszint majdnem keszre verjuk, cukor hozzaadasa nelkul. 



Kozben a csokit gozfurdoben felolvasztjuk. 


Ha ez megvan, lassacskan a tejszinhez csorgatjuk, amit kozben tovabb verunk a habverovel, es miutan a csoki elfogyott, az egeszet egy formaba ontjuk, 



hutobe, sot, akar melyhutobe is tehetjuk, es fel ora mulva mar talalhatjuk is.
A gorog verzio igy nez ki:


 Az enyem pedig igy:


Mint latszik, van benne kis babapiskota, amit ugy a là natur tettem bele.Ha megforgattam volna valami likorben vagy kaveban, azonnal jo lett volna, igy viszont nehany napba tellett, mig megszivta magat egy kis nedvesseggel es puhava valt. Az elso napokban kellemetlen volt. Javaslatom tehat az: vagy ne nyuljunk ket napig a sutihez - am ebben az esetben elvesziti a villamgyorssa nyilvanitashoz valo jogot, vagy martogassuk meg kicsit a piskotakat valamiben!

Sikert sem kell hozza kivannom, mert elronthatatlan!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése